سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوهی ایجاد یک شبکه وبلاگ خصوصی در 5 مرحله

 

تولید دستی یک PBN لاکچری میباشد و عمل متعددی را می‌طلبد، سئو در مشهد ولی در صورتیکه به صحت صورت پذیرد، ایمن‌ترین و نفیس‌ترین استراتژی PBN هست.

در طی ساختن PBN، شایسته ترین جای برای آغاز، خرید تارنما‌های جان دار میباشد که هنگامی با هدف ها رسمی عمل می‌کردند. زمانی دامنه‌ی سایت منقضی شد، هر کسی میتواند آن کاغذ را یاور با صفحه ها جانور و موجودی بک‌لینک و پیوند خریداری نماید.

اشخاص غالباً از PBN ها برای تقویت سایت خویش یا این که ساخت‌و‌ساز یک خدمت PBN و فروش لینک و پیوند به وبسایت های دیگر به کار گیری می‌نمایند.

شایسته ترین منبع مبادرت بعد از خرید کانال‌ای از وب سایت‌ها، تطهیر سئوی ارگانیک و رفع هرگونه اشتباهات برگشتی مانند 404 غلط یا این که پیوند‌های اسپم جان دار میباشد.

بعد از تطهیر تارنما‌های خویش، هر وب سایت را در یک قضیه‌ی طبیعی به  برگه غرض لینک و پیوند نمایید. طبیعتا بک‌پیوند مشمول هایپرلینک ها در یک دور و بر سودمند میباشد، جایی که منشن برای یوزرها بالقوه بسیار معنادار میباشد.

ولی باور نتایج فرمائید که به یکباره به وب سایت خویش بک‌پیوند نمیکنید. دست‌کم سه روز یکبار هر لینک و پیوند را پخش فرمائید تا از ردیابی شدن بوسیله گوگل پرهیز نمایید.

غرض این میباشد که هر لینک و پیوند تا حد قابلیت و امکان «ارگانیک» به لحاظ رسد.

اینجانب «ارگانیک» را نقل می کنم چون این وبسایت‌ها هنوز هم فقطً برای اعتبار دادن وجود دارا هستند، ولی آن ها با تمرکز تهیه گردیده‌اند به سیرتکامل‌ای که گوگل به صورت الگوریتمی آن‌ها‌را تحت عنوان اسپم تشخیص نخواهد بخشید. حتی شایسته ترین PBN ها صرفا تصویری از وبسایت‌های ارگانیک میباشند.

 

ساخت و ساز کانال‌های بلاگ سری و ارتقاء سکو‌ها هنوز در سال 2019 قابلیت پذیر میباشد. افزون بر آن، کارشناسان seo فهرستی از شایسته ترین طرز‌های موءثر در دوری از مجازات‌ها (جریمه ها) را توده‌آوری کرده‌اند.

 

1. دامنه ها برای یک PBN را پیدا نمائید

پس از اینکه گوگل نسبت به ساخت کانال‌ای از وب لاگ‌ها حساس شد و بها وب لاگ‌ها کاهش پیدا کرد. وبلاگ‌ها مکان خویش را به دامنه‌ها دادند. بدین ترتیب، شما نیاز به فهرستی از دامنه‌های رها گردیده دارید، البته چه گونه آنان‌را پیدا فرمایید؟ تنها تعدادی سال پیش، این فرایند نامطلوب بود و بصورت بررسی کردنِ دستی تک‌تک وبسایت ها جاری ساختن می شد. خوشبختانه، آن بازه به نقطه پایان رسیده میباشد و در حال حاضر شما تنها می بایست یکسری کلیک اعمال دهید. بیشتر این منابع دربردارنده دامنه و معیارهای آن ها می‌باشند:

· دامنه Ronin

· DomCop

· PBN HQ

· SERPDrive

· جستجوی دامنه WhoIS

 

2. ارائه دهندگان هاستینگ را گزینش نمایید

 

 

خرید هاست برای هر اینترنت سایتی ضروری میباشد، ولی یک موضوع وجود دارااست – گوگل مایحتاج وجود ندارد بداند که شما دامنه‌های متعددی دارید. برای هر دامنه‌ی خریداری گردیده بهتر میباشد ارائه دهنده‌ی هاستینگ جدیدی را گزینش نمائید. براین اساس وبسایت های شما به چشمانِ شکارچیان نمی‌آیند.

به حافظه داشته باشید که استراتژی هاستینگ شما بایستی روی ارائه‌دهندگان شناخته گردیده ای که برای وبسایت مهم تعیین میکنید متمرکز گردد. این سرویس ها گران‌خیس میباشد، ولی مطمئن باشید که هیچ ارتباطی در میان دامنه های PBN وجود نخواهد داشت.

 

آیتم های هاستینگ برای کانال های سری بلاگ

· هاستینگ seo: از یک طرف، این عمل بسیار شل میباشد چون می توانید کل تارنما‌ها را در یک جای مدیر نمائید. البته فعلأ مجموع کاری که بایستی ایفا دهید همین میباشد. گوگل متوجه گردیده که هاستینگ بهینه سازی یک امداد رسان برای PBN ها میباشد، براین اساس اینک استعمال از آن بسیار خطرناک میباشد.

· هاستینگ VPS (سرورهای سری مجازی): در شرایطی‌که علم فنی دارید، خرید vps ممکن میباشد شایسته ترین آیتم برای شما باشد. مهم ترین منفعت این میباشد که IP وبسایت اختصاصی میباشد و شما آن را با هیچ دامنه‌ی دیگری به اشتراک نمی‌گذارید.

· هاست اشتراکی : در‌صورتی‌که در پی آیتم‌ای معمولی‌خیس و ارزان‌خیس باشید، این مورد برایتان مطلوب میباشد. این معمول ترین راهکار میباشد. با این درحال حاضر، پیش از تعیین ارائه‌دهنده، بایستی دستور کار‌های مدیر را محاسبه فرمائید (برخی از آن‌ها ممکن میباشد کاملأ ایراد‌ساز باشند).