سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تحقیق کلمه کلیدی (Keyword Research)

این مرحله یکی مهم ترین نصیب پروسه seo میباشد، پژوهش واژه کلیدی سئو در مشهد پروسه شناسایی مرتبط ترین کلمه ها کلیدی برای تارنما میباشد. تفحص لغت ها کلیدی نیاز به ابزارهای جستجوی لغت ها کلیدی دارااست که میتوانند به ما برای کشف کردن لغات کلیدی مطلوب برای اینترنت‌تارنما یاری نمایند. وقتی که رسیدگی یک واژه و کلمه کلیدی را ایفا می‌دهید بایستی با یک واژه و کلمه کلیدی اساسی یا این که عبارات کلیدی بنیادی استارت فرمایید. امروزه ابزارهای بدون‌پول و مبلغی مختلفی برای رسیدگی واژه کلیدی در دسترس میباشد. در طول اجرا مطالعه واژه و کلمه کلیدی یک‌سری گزینه را می بایست به خیال داشته باشید:

 

با عبارات کلیدی زمان بر (long tail) و با رقابت پذیری نادر آغاز نمایید: این تکنیک که کمتر در مرزو بوم ما به کارگیری میگردد یک نحوه توانمند در جذب ترافیک بیشتر برای سایت میباشد، عبارات کلیدی وقت گیر که متشکل از سه واژه یا این که بیشتر می‌باشند با اینکه ترافیک جستجوی کمتری دارا هستند البته به جهت ذکر قضیه خاص، معمولا نرخ تبدیل فراتر را دارا‌هستند، دستیابی کلیک بیشتر و نیز بدست آوردن سکو مطلوب برای آن ها به مراتب شل‌خیس میباشد. 

برای اخذ ایده های بیشتر از کامل شدن اتوماتیک گوگل (Google auto complete) به کار گیری فرمایید: یکی ابزارهای کمکی گوگل میباشد که به اشخاص در یافتن عبارت متبوع خویش امداد می‌نماید. در هنگام جستجوی یک عبارت در گوگل، گوگل لیستی به دنبال اکران می دهد که دربرگیرنده ادامه متنی میباشد که می خواهید تایپ فرمایید و نیز پیشنهاداتی را ارائه میدهد. پرس و جوهایی که مشاهده میکنید بر پایه ی جستجوی بقیه یوزرها و نیز محتوای ایندکس گردیده بوسیله گوگل در تارنما‌های گوناگون میباشد. 

از جستجوی مرتبط گوگل به کارگیری فرمائید.