سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولید محتوا مثل آب برای ما حیاتی است

گوگل تیتر کرده‌میباشد که محتوا یک کدام از سه فاکتور جایگاه بندی سئو در مشهد وب سایت به شمار می‌رود البته چه طور می‌قدرت از بینش seo به ساخت‌و‌ساز محتوای عالی و کیفیت عالی پرداخت؟ درین نوشته ی علمی رهنمودهایی برای ساخت محتوای بهتر و کیفیت عالی تیتر می شود.

 

ساخت و ساز محتوای بهتر موتور seo امروزی میباشد. همچون چرخ یک ماشین که سوای موتور نمی‌تواند جنبش نماید، مجموع کار‌های seo نیز فارغ از ساخت و ساز محتوای بهتر و کیفیت عالی و فارغ از داشتن استراتژی مطلوب ساخت محتوا در دنیای امروزی اینترنت برنده نخواهد بود. همان طور که چرخ ماشین برای جنبش به موتور نیاز دارااست، seo نیز فارغ از محتوا یک ماشین گران قیمت خواهد بود که به هیچ کجا نمی‌رود. گوگل نیز تیتر نموده است که محتوا یکی سه فاکتور اصلی درجه بندی سایت ها در شیت در آغاز نتیجه ها گوگل به شمار می‌رود. البته این به چه معناست؟

 

مطمعناً لحاظ گوگل هر محتوایی نبوده میباشد. متاسفانه موتورهای کاوش تحلیل لیستی برای محتوای بهتر ندارند و احتمالا نخواهند داشت. این بستگی به خویش ما دارااست که چه قواعدی و اصولی را برای ساخت‌و‌ساز محتوا به عمل ببریم. ولی در‌این نصیب کارایی کرده ایم فهرستی از اصولی که بایستی در هنگام ساخت محتوا رعایت کنیم را به طور قدم به قدم برایتان گستردن دهیم. پس با ما یاور باشید.