سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای اجرای کمپین گوریلا مارکتینگ چه کارهایی نباید انجام دهید

قدم‌های غلط می تواند سئو در مشهد سبب رایا پارس ناکامی ahrefs کمپین گوریلا مارکتینگ شما خواهد شد:

 

مقصود کمپین شما هیچ گاه نباید غمگین کردن، ارعاب یا این که تحریک عموم به طریق‌ای منفی باشد. بلکه مقصود شما می بایست اجرای چیزی باشد که عموم از آن استقبال نمایند، لذت ببرند و با دوستانشان به اشتراک بگذارند.

کمپین شما نباید تصنعی و مصنوعی یا این که خیلی معمولی و بی‌تفاوت باشد. خودتان باشید و تلاش نکنید تبدیل به چیزی بشوید که نیستید.

عملکرد فرمایید مقصود خویش را آزار ندهید و کاری نکنید که سبب دردسر یکی‌از اعضای گروه خواهد شد

یک مثال دارای شهرت از کمپین گوریلا مارکتینگ که با باخت مواجه شد بخاطر واهمه از خطر بمب‌گذاری بود:

 

واهمه از بمب کانال ترنر

Cartoon Network تصور می کرد که قرار دادن اشخاص چراغانی گردیده با خرقه و ظواهر شخصیت های اکران “Aqua Teen Hunger Force” در نزدیکی بوستون ایده نیکی باشد. متأسفانه ساکنان محلی این اشخاص را با تروریست‌هایی که مواد منفجره حمل می‌نمایند خطا گرفتند. اداره پلیس بوستون هزاران تماس از عموم وحشت زده‌ای اخذ کرد که می‌ترسیدند شهر گزینه حمله تروریست‌ها قرار گرفته باشد. پلیس گروه‌های SWAT را در آن نقاط بومی کرد و بعداز اینکه قصه پر‌نور شد، مدیریت کمپانی به جهت خشم همگانی از این داستان استعفا بخشید.

 

گوریلا مارکتینگ هنگامی می تواند سعی مثبتی داشته باشد که غیرمنتظره، غیر سنتی و به یادماندنی باشد. زمانی گوریلا مارکتینگ به صحت صورت بپذیرد قیمت خبری خواهد داشت و سبب ارتقاء آوازه شما گردد. در صورتی استراتژی بازاریابی شما بتواند روح مارک و مشتریان شمارا تجسم می‌بخشد، در این شیوه به طبع غالب خواهید بود.